Політика повернення і перенесення термінів надання послуг | Відпочинок ❸❻❺

Політика відмови від послуг

 Після оформлення замовлення та оплати, в кожному окремому випадку, ви отримуєте право відмовитися від Послуг та отримати відшкодування коштів.  Ви маєте право відмовитися від оплачених послуг, повідомивши нас про це у встановлені терміни.

 Від дати отримання нами запиту на повернення, залежить можливість повернення коштів, а також сума утримань, пов’язаних з поверненням.

 Ви розумієте і погоджуєтеся з тим, що, якщо ви вже почали користуватися послугами (берете участь в тижневому турі або проживаєте в готелі) протягом терміну відмови, ми утримаємо з внесеної вами суми, суму вартості фактично наданих послуг, на момент отримання запиту на повернення.

 Для повернення коштів, зв’яжіться з нами та оформите запит на повернення в установленому порядку.

Якщо ми отримали запит на повернення:

В період надання послуг 01.03-30.11 менш ніж за чотирнадцять (14) календарних днів до дня проведення тижневого туру або послуг проживання, а також після початку проведення заходу (першого дня) і пізніше – ми не здійснюємо повернення.  Вся сума авансу утримується в якості компенсації збитків, завданих односторонньою відмовою від договору.

 Більш ніж за п’ятнадцять (15) і більше календарних днів до дати проведення тижневого туру або послуг проживання, незалежно від причин відмови, – ми повернемо вам всі отримані кошти (за вирахуванням комісій платіжних систем, пов’язаних з поверненням);

 В період надання послуг 01.12-28 (29) .02 менш ніж за двадцять вісім (28) календарних днів до дня проведення тижневого туру або послуг проживання, а також після початку проведення заходу (першого дня) і пізніше – ми не здійснюємо повернення.  Вся сума авансу утримується в якості компенсації збитків, завданих односторонньою відмовою від договору.

 Більш ніж за двадцять дев’ять (29) і більше календарних днів до дати проведення тижневого туру або послуг проживання, незалежно від причин відмови, – ми повернемо вам всі отримані кошти (за вирахуванням комісій платіжних систем, пов’язаних з поверненням);

Оформлення повернення

Для відмови від послуг та оформлення повернення, напишіть нам за адресою:

 Готель Трускавець 365 truskavets365@gmail.com

 Готель Ворохта 365 vorohta5@gmail.com

 Готель Черкаси 365 cherkasy365@gmail.com

 Готель Київ 365 hotelkiev365@gmail.com

або зверніться в службу підтримки за телефоном, вказаним на сайті.  Ми підтвердимо отримання запиту на повернення email-повідомленням на адресу, вказану при оформленні замовлення.  Також у нас є пошта info@tur365.com.ua, на яку ви можете відправити питання загального характеру.

 Для оформлення повернення, обов’язково повідомте нам: ПІБ і email, зазначені при оформленні замовлення;  назва Послуги (готель, тижневий тур, послуги проживання); дату замовлення; дати заїзду; інформацію про платежі;  причини відмови від послуг, а також іншу необхідну інформацію.

 Ви розумієте, що, якщо ви не надасте необхідну інформацію, ми маємо право відмовити вам у поверненні і не розглядати ваше звернення.

 Якщо ви оформили запит на повернення в зазначений термін, ми повернемо вам кошти протягом чотирнадцяти (14) днів з дня отримання запиту.

 Для повернення коштів ми скористаємося способом платежу: переказ коштів на карту.  Ми втримаємо з суми повернення всі додаткові комісії банків і платіжних систем, пов’язані з поверненням платежу.

 Якщо ви не користувалися послугами (не взяли участь у тижневому турі, не проживали в готелі) не з нашої вини або відмовилися від користування послугами з порушенням термінів та встановленого порядку, ми не відшкодовуємо вам вартість таких послуг.

Особливі умови відмови і додаткові гарантії повернення

Ми безумовно залишаємо за собою право встановлювати інші правила відмови для окремих Послуг або надавати вам додаткові гарантії безумовного повернення, публікуючи особливі Умови відмови від послуг на сторінці продажу продукту.

Перенесення термінів надання Послуг

Не пізніше чотирнадцяти (14) днів до дати заїзду в тижневий тур або послуг проживання, ви маєте право запросити перенесення термінів надання Послуг на інші календарні дати і побувати в тижневому турі або отримати послуги проживання в готелі (на умовах аналогічного пакета послуг, еквівалентного придбаному за вартістю  ). В такому випадку, повернення грошових коштів не здійснюється, а ми повідомимо вам нові можливі календарні дати. Перенесення термінів надання Послуг можливо не більше одного разу.

 Для дотримання встановленого терміну, вам досить повідомити нас в порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.

 Ми безумовно зберігаємо за собою право встановлювати інші правила перенесення термінів надання послуг для окремих продуктів, публікуючи додаткові Умови перенесення на сторінці продукту.

Використання коштів для оплати іншого продукту

Не пізніше чотирнадцяти (14) днів до дати заїзду в тижневий тур або послуг проживання, ви маєте право зробити запит, щодо зарахування сплачених коштів на рахунок оплати будь-якого іншого нашого продукту (Послуги).  Якщо вартість придбаного товару є більшою за розмір внесеної вами суми (депозиту), ви зобов’язуєтеся доплатити різницю до початку надання Послуг. Якщо сума депозиту перевищує вартість замовленого продукту, різниця вартості не повертається.

 Для дотримання встановленого терміну, ви повинні повідомити нас в порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.

Закінчення періоду відмови

У разі, якщо Послуги були надані в повному обсязі до закінчення терміну відмови і / або до моменту отримання запиту на повернення, повернення грошових коштів не здійснюється.

 У разі отримання запиту на повернення (відмови від послуг) з порушенням встановлених термінів відмови, повернення грошових коштів не здійснюється.